czwartek, 4 kwietnia 2013

Klasyki - Czemu tak mało warte?

Rynek steam - Jedna z lepszych opcji dla zaawansowanych graczy. Hajs się zgadza ze sprzedaży itemów lecz nurtuje mnie jedna kwestia. Klasyki... skąd się one wzięły? Nie to nie jest moje pytanie ,ale pewnie niektórzy je sobie zadają. Otóż jest tak - Klasyki są to bronie wytworzone kosztownym planem przed aktualizacją oraz te sprzed Mann-Konomi czyli powinny być cenne. No właśnie powinny. Na rynku steam można kupić je już od 10 centów. Widocznie starsi gracze pozbywają się itemów ,ale czy na pewno po dobrej cenie? Ja gdybym grała i takie itemy miała to bym ich tanio nie oddała tym bardziej sprzedała. (Jakie rymy 0_o)



Jak widzicie w moim plecaku znajduję się kilka klasyków. Ze względu na cene postanowiłam sobie kilka kupić. Nie zgadniecie (nowi) ile za nie dałam?
- Pewnie sporo.
- Mniej niż 1,50 euro...

Co jest dość dziwne ,ale zawsze jednak będzie to uczucie ,że ma się klasyk co nie zmienia faktu ,że ceny po jakie chodzą są jak dla mnie zajebiste chore. Szczególnie ,że itemy te są w pewnym sensie w limitowanej edycji.

A co wy o tym sądzicie?

1 komentarz: