A teraz mój ulubieniec <3 Snajpuśśśiek. Klasa dla mnie wyborna ,idealna i fenomenalna ,ale oczywiście przesadzam. Nie ma co tu pisać snajper
ka jest po prostu zajebisty
(a).
Nazwa: Sniper (Snajper/Strzelec wyborowy) Numer klasy: 8
Ilość HP (Punktów Życia):
Prędkość:
- 100% normalnie.
- 27% z włączonym zoomem.
- 1,3% z włączonym zoomem, kucając.
Valve: Nikt nie dorówna Snajperowi w walce na dużą odległość. Nie potrzeba mu wiele czasu na znalezienie sobie dogodnego miejsca, a może poważnie spowolnić atak wroga. Jeśli strącenie Żołnierzowi hełmu z odległości 400 kroków sprawia Ci radość - Snajper to postać dla Ciebie.
“Crikey!” Snajper to przede wszystkim precyzyjna eliminacja z dużej odległości. Ze wszystkich postaci, nie ma ważniejszej w obronie od snajpera. Korzystając z miejsc specjalnie dla niego zaprojektowanych na każdej mapie, może spokojnie śledzić i eliminować wroga, sam pozostając bezpiecznym. Snajper ma umiejętność Wzmacniania Strzału, co pozwala mu oddać potężną salwę przy strzale z użyciem lunety. Niestety, celownik laserowy często zdradza pozycję Snajpera. Niepokonany na dystansie, lecz bezpośredniej walki powinien unikać. W przypadku bezpośredniego starcia, bezpiecznie będzie po angielsku wycofać się na z góry upatrzoną pozycję i poczekać na wsparcie. Snajper powinien być szczególnie ostrożny i uważny, gdyż przy korzystaniu z lunety ma ograniczone pole widzenia, a to znów bardzo zachęca bezszelestnych szpiegów do poczęstowania Snajpera nożem pod żebro.
-
- Znakomity w walce na dużych dystansach
- Doskonale czuje się na otwartych terenach
- Dobry zatrzymywaniu wroga w "wąskich gardłach" mapy
- Umie strzelać Wzmacnianym Strzałem
- Ma szansę przeżyć bezpośrednie starcia
-
- Słaby w walce na średnich i krótkich dystansach
- Słabo radzi sobie we wnętrzach
- Podczas celowania, laser zdradza jego pozycję
- Łatwo go podejść gdy jest zajęty celowaniem
Łuk
Łowca
Karabin snajperski
Sydnejski Usypiacz
Brak krytycznych strzałów w głowę
Przy trafieniu: efekt Sikwonda na 8 s
Brak losowych trafień krytycznych
+25% tempa ładowania siły strzału
Karabin snajperski
Dalekosiężny DżezailKażdy strzał w głowę przy przybliżeniu
zmniejsza czas ładowania się broni
Strzał w ciało lub chybiony strzał
przy przybliżeniu zmniejsza premię
-20% tempa ładowania siły strzału
Karabin snajperski
Machina
Po pełnym naładowaniu: pociski penetrują graczy
Strzelanie tylko podczas używania lunety
Po pełnym naładowaniu: +15% zadanych obrażeń na strzał
Używa amunicji smugowej
Karabin snajperski
Świąteczny karabin snajperski
Karabin snajperski
Zabawka Zawodowca
Potoczą się głowy.
-20% obrażeń przy strzale w ciało
Daje Skupienie za zabójstwa i asysty
Attrib_RageGainOnAssists
Skupienie aktywuje się przy strzale, gdy jego poziom jest pełny Podczas Skupienia: +25% szybkości ładowania strzału i brak oddalenia widoku
Karabin snajperski
Srebrny karabin snajperski Robobójcy wz. I
Karabin snajperski
Złoty karabin snajperski Robobójcy wz. I
Karabin snajperski
Ale Wielka Pukawka
Ta kontrowersyjna, samopowtarzalna piękność została zakazana w tysiącach krajów z jednego, dobrego powodu: tym czymś naprawdę można kogoś zranić.
Karabin snajperski
Zardzewiały karabin snajperski Robobójcy wz. I
Karabin snajperski
Zakrwawiony karabin snajperski Robobójcy wz. I
Karabin snajperski
Karbonadowy karabin snajperski Robobójcy wz. I
Karabin snajperski
Diamentowy karabin snajperski Robobójcy wz. I
Karabin snajperski
Srebrny karabin snajperski Robobójcy wz. II
Karabin snajperski
Złoty karabin snajperski Robobójcy wz. II
Łuk
Świąteczny Łowca
Broń drugorzędna
Tarcza
Antyklinga
Blokuje jedną próbę dźgnięcia w plecy
Taekwondo oparte na moczu
Sikwondo
Oblani otrzymują obrażenia minikrytyczne Przydatne do gaszenia płomieni
Tarcza
Darwińska Tarcza Ochronna
+25 maks. punktów zdrowia dla noszącego
Plecak
Wygodnicki Wczasowicz
+1 pkt regenerowanego co sekundę zdrowia dla noszącego
Redukcja odrzutu o 20% podczas celowania
-80% prędkości ruchu podczas celowania
Brak drgań podczas celowania
PM
Spluwa Sprzątacza
Po zabiciu: trafienia krytyczne na 3 sekund
--35% częstotliwości ataku
-20% pojemności magazynka
Brak losowych trafień krytycznych
Broń do walki wręcz
Kukri
Plemienne Ostrze
Przy trafieniu: krwawienie przez 6 sekund
-50% zadawanych obrażeń
Kukri
Bandyta z Buszu
Zadaje obrażenia krytyczne zamiast minikrytycznych
+20% podatności na obrażenia od ognia dla noszącego
Patelnia
Patelnia
Kukri
Szachinszach
+25% obrażeń, gdy zdrowie jest <50% od maksimum
-25% obrażeń, gdy zdrowie jest >50% od maksimum
TF_Weapon_Symbol
Saxxy
Drzemie w nim starożytna moc
Znak
Obdżektor
Próbowaliśmy załatwić to pokojowo. Nie udało się.
Własne naklejki mogą zostać użyte na tym przedmiocie.
Kostur
Kostur Wolności
Odkąd USA zostało założone ponad dziesięć tysięcy lat temu, szlachetny orzeł zawsze był symbolem wolności. Pokaż ludziom jak bardzo lubisz wolność, tłukąc ich bezlitośnie złotym orłem na kiju, zupełnie jak Kofi Annan.
TF_Weapon_Skullbat
Piekielna Pałka
Kamera
Wspomnieniotwórca
Wspomnienia uwiecznione przez ciebie jako finalistę Saxxy będą żyły wiecznie na filmie. Pozostałe wspomnienia, jak na przykład rozłupanie czaszki jakiemuś głupiemu Inżynierowi ośmiomilimetrową kamerą, będą żyły wiecznie w twoim sercu.
Pork Product
Ham Shank
This makeshift classic is a prison staple. Simply take any common, everyday prison item, like a toothbrush or ham, whittle it to a point, and use it to shiv snitches waiting in line at the commissary for a second helping of ham and toothbrushes.
-
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz