piątek, 5 kwietnia 2013

TF2 Klasy - Sniper

A teraz mój ulubieniec <3 Snajpuśśśiek. Klasa dla mnie wyborna ,idealna i fenomenalna ,ale oczywiście przesadzam. Nie ma co tu pisać snajperka jest po prostu zajebisty(a).


Nazwa: Sniper (Snajper/Strzelec wyborowy) Numer klasy: 8
Ilość HP (Punktów Życia):
  • Maksymalnie: 125
  • ÜberCharge: 175
Prędkość:
  • 100% normalnie.
  • 27% z włączonym zoomem.
  • 1,3% z włączonym zoomem, kucając.
    Valve: Nikt nie dorówna Snajperowi w walce na dużą odległość. Nie potrzeba mu wiele czasu na znalezienie sobie dogodnego miejsca, a może poważnie spowolnić atak wroga. Jeśli strącenie Żołnierzowi hełmu z odległości 400 kroków sprawia Ci radość - Snajper to postać dla Ciebie.
    “Crikey!” Snajper to przede wszystkim precyzyjna eliminacja z dużej odległości. Ze wszystkich postaci, nie ma ważniejszej w obronie od snajpera. Korzystając z miejsc specjalnie dla niego zaprojektowanych na każdej mapie, może spokojnie śledzić i eliminować wroga, sam pozostając bezpiecznym. Snajper ma umiejętność Wzmacniania Strzału, co pozwala mu oddać potężną salwę przy strzale z użyciem lunety. Niestety, celownik laserowy często zdradza pozycję Snajpera. Niepokonany na dystansie, lecz bezpośredniej walki powinien unikać. W przypadku bezpośredniego starcia, bezpiecznie będzie po angielsku wycofać się na z góry upatrzoną pozycję i poczekać na wsparcie. Snajper powinien być szczególnie ostrożny i uważny, gdyż przy korzystaniu z lunety ma ograniczone pole widzenia, a to znów bardzo zachęca bezszelestnych szpiegów do poczęstowania Snajpera nożem pod żebro.

    • Niesamowity w obronie
    • Znakomity w walce na dużych dystansach
    • Doskonale czuje się na otwartych terenach
    • Dobry zatrzymywaniu wroga w "wąskich gardłach" mapy
    • Umie strzelać Wzmacnianym Strzałem
    • Ma szansę przeżyć bezpośrednie starcia
    • Słaby w ataku
    • Słaby w walce na średnich i krótkich dystansach
    • Słabo radzi sobie we wnętrzach
    • Podczas celowania, laser zdradza jego pozycję
    • Łatwo go podejść gdy jest zajęty celowaniem

    Łuk
    Łowca

    Karabin snajperski
    Sydnejski Usypiacz
    Brak krytycznych strzałów w głowę
    Przy trafieniu: efekt Sikwonda na 8 s
    Brak losowych trafień krytycznych
    +25% tempa ładowania siły strzału

    Karabin snajperski
    Dalekosiężny Dżezail
    Każdy strzał w głowę przy przybliżeniu
    zmniejsza czas ładowania się broni
    Strzał w ciało lub chybiony strzał
    przy przybliżeniu zmniejsza premię

    -20% tempa ładowania siły strzału

    Karabin snajperski
    Machina
     
    Po pełnym naładowaniu: pociski penetrują graczy
    Strzelanie tylko podczas używania lunety
    Po pełnym naładowaniu: +15% zadanych obrażeń na strzał
    Używa amunicji smugowej

    Karabin snajperski
    Świąteczny karabin snajperski

    Karabin snajperski
    Zabawka Zawodowca

    Potoczą się głowy.

    -20% obrażeń przy strzale w ciało
    Daje Skupienie za zabójstwa i asysty
    Attrib_RageGainOnAssists
    Skupienie aktywuje się przy strzale, gdy jego poziom jest pełny Podczas Skupienia: +25% szybkości ładowania strzału i brak oddalenia widoku

    Karabin snajperski
    Srebrny karabin snajperski Robobójcy wz. I

    Karabin snajperski
    Złoty karabin snajperski Robobójcy wz. I

    Karabin snajperski
    Ale Wielka Pukawka
    Ta kontrowersyjna, samopowtarzalna piękność została zakazana w tysiącach krajów z jednego, dobrego powodu: tym czymś naprawdę można kogoś zranić.

    Karabin snajperski
    Zardzewiały karabin snajperski Robobójcy wz. I

    Karabin snajperski
    Zakrwawiony karabin snajperski Robobójcy wz. I

    Karabin snajperski
    Karbonadowy karabin snajperski Robobójcy wz. I

    Karabin snajperski
    Diamentowy karabin snajperski Robobójcy wz. I

    Karabin snajperski
    Srebrny karabin snajperski Robobójcy wz. II

    Karabin snajperski
    Złoty karabin snajperski Robobójcy wz. II

    Łuk
    Świąteczny Łowca
    Broń drugorzędna

    Tarcza
    Antyklinga
    Blokuje jedną próbę dźgnięcia w plecy

    Taekwondo oparte na moczu
    Sikwondo
    Oblani otrzymują obrażenia minikrytyczne Przydatne do gaszenia płomieni

    Tarcza
    Darwińska Tarcza Ochronna
    +25 maks. punktów zdrowia dla noszącego

    Plecak
    Wygodnicki Wczasowicz
     
    +1 pkt regenerowanego co sekundę zdrowia dla noszącego
    Redukcja odrzutu o 20% podczas celowania
    -80% prędkości ruchu podczas celowania
    Brak drgań podczas celowania

    PM
    Spluwa Sprzątacza
     
    Po zabiciu: trafienia krytyczne na 3 sekund
    --35% częstotliwości ataku
    -20% pojemności magazynka
    Brak losowych trafień krytycznych
    Broń do walki wręcz

    Kukri
    Plemienne Ostrze
    Przy trafieniu: krwawienie przez 6 sekund
    -50% zadawanych obrażeń

    Kukri
    Bandyta z Buszu
    Zadaje obrażenia krytyczne zamiast minikrytycznych
    +20% podatności na obrażenia od ognia dla noszącego

    Patelnia
    Patelnia

    Kukri
    Szachinszach
    +25% obrażeń, gdy zdrowie jest <50% od maksimum
    -25% obrażeń, gdy zdrowie jest >50% od maksimum

    TF_Weapon_Symbol
    Saxxy
    Drzemie w nim starożytna moc

    Znak
    Obdżektor
    Próbowaliśmy załatwić to pokojowo. Nie udało się.

    Własne naklejki mogą zostać użyte na tym przedmiocie.

    Kostur
    Kostur Wolności
    Odkąd USA zostało założone ponad dziesięć tysięcy lat temu, szlachetny orzeł zawsze był symbolem wolności. Pokaż ludziom jak bardzo lubisz wolność, tłukąc ich bezlitośnie złotym orłem na kiju, zupełnie jak Kofi Annan.

    TF_Weapon_Skullbat
    Piekielna Pałka

    Kamera
    Wspomnieniotwórca
    Wspomnienia uwiecznione przez ciebie jako finalistę Saxxy będą żyły wiecznie na filmie. Pozostałe wspomnienia, jak na przykład rozłupanie czaszki jakiemuś głupiemu Inżynierowi ośmiomilimetrową kamerą, będą żyły wiecznie w twoim sercu.

    Pork Product
    Ham Shank
    This makeshift classic is a prison staple. Simply take any common, everyday prison item, like a toothbrush or ham, whittle it to a point, and use it to shiv snitches waiting in line at the commissary for a second helping of ham and toothbrushes.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz