piątek, 5 kwietnia 2013

TF2 Klasy - Demoman

Ehem teraz czas na pijaczynę ;) Właściwie chodzi o Tavish'a DeGroot'a akurat o nim za wiele nie napiszę ,gdyż sama za wiele nie wiem. Nie gram praktycznie nigdy nim. Nie jest to łatwa do opanowania klasa.

Ale koniec pieprzenia czas na opis ;)


Nazwa: Demoman
Ilość punktów życia:
  • Domyślnie: 175 (260 z nadleczeniem)
  • Z Wyszczerbcem: 150 (225 z nadleczeniem)
Prędkość: 93% (79% z Czerepołamaczem Szkota)
Valve: Wszechstronna klasa walcząca, tachająca z sobą absurdalną ilość ładunków wybuchowych. Demoman jest świetną klasą do bronienia wąskich korytarzy i przejść. Chcesz zablokować przejście? Nie ma problemu, mina tu, mina tam i przejścia nie ma. A może mały ostrzał artyleryjski? Non problemos comrados, granatnik i jazda. Demoman jest na pewno klasą dla każdego, kto chce narobić sporo hałasu.
Cała tajemnica gry Demomanem to walka bez zwarcia i... wybuchy. WYBUCHY. Demomana możemy spotkać głównie na obronie, gdzie tworzy wąskie gardła albo blokuje przejścia, ale niczym Nelly Rokita może z powodzeniem przejść do ataku. Osoba wprawiona w walce granatnikiem może odbijać granaty od różnych powierzchni i powodować, że wybuchną dokładnie tam, gdzie spowoduje to najwięcej dobra. Dobry Demoman także wie, gdzie umieścić swoje klejące bomby. Jednakże jak każdy domorosły saper Demoman musi uważać na palce i pamiętać, że większość broni, które posiada, powoduje, że coś wybucha, więc trochę ciężko walczyć na krótki dystans bez samookaleczenia się.

  • Przyzwoity na ataku
  • Wymiata na obronie
  • Niezły w pomieszczeniach i na otwartej przestrzeni
  • Dobry w powstrzymywaniu ataków wroga
  • Wybuchy rozerwą więź pomiędzy Medykiem a jego pacjentem
  • Przy odrobinie szczęścia wybuchy zrzucą przeciwnika do przepaści
  • Granaty mogą być odbijane od powierzchni, na przykład do atakowania zza winkla
  • Dobry w walce na średni i daleki dystans
  • Może zdalnie detonować bomby klejące zarówno wtedy gdy, są przyklejone jak i podczas lotu
  • Dobry w niszczeniu konstrukcji Inżyniera
  • Nie posiada "bezpiecznej" broni (uważaj na te palce!)
  • Klejące bomby mogą być przesuwane przez wrogie ładunki wybuchowe, odstrzeliwane czy też odpychane przez strumień ciepłego powietrza Pyro
  • Kiepski w walce na bliski dystans
  • Łatwo uniknąć jego granatów
  • Będąc chodzącą fabryką wybuchów ciężko się skradać
  • Pułapki są łatwe w ominięciu przez Skautów i Żołnierzy
Bronie standardowe
Broń podstawowa

Granatnik
Granatnik
Broń drugorzędna

Wyrzutnia bomb samoprzylepnych
Wyrzutnia bomb samoprzylepnych
Broń do walki wręcz

Butelka
Butelka
Bronie do zdobycia
Broń podstawowa

Granatnik
Loch-n-Load
-50% pojemności magazynka
+20% zadawanych obrażeń
+25% prędkości pocisku
+25% obrażeń zadawanych sobie
Wystrzelone bomby rozbijają się na powierzchniach

Buty
Malutkie Butki Ali Baby
+100% zwiększenia kontroli obracania się podczas szarży
+25 maks. punktów zdrowia dla noszącego

Buty
Kuternoga
Wpraw przyjaciół w zdumienie! Zrób wrażenie na kobietach! Kuśtykaj do końca życia! Jakież to groteskowe!
+100% zwiększenia kontroli obracania się podczas szarży
+25 maks. punktów zdrowia dla noszącego

Granatnik
Działo Nawalone
Kule armatnie mają 2-sekundowy lont; można go wcześniej zapalić, aby kula wybuchła szybciej, przytrzymując przycisk strzału.
Kule armatnie nie wybuchają przy trafieniu
-50% obrażeń podczas trafienia w powierzchnie
Kule armatnie odpychają graczy po trafieniu w nich

Granatnik
Świąteczny Granatnik
Broń drugorzędna

Wyrzutnia bomb samoprzylepnych
Szkocki Opór
+25% częstotliwości ataku
Detonuje bomby samoprzylepne przy celowniku oraz dokładnie pod twoimi stopami
Może niszczyć bomby samoprzylepne wroga
+50% zapasu amunicji do broni drugorzędnej dla noszącego
+6 maks. liczby wystrzeliwanych bomb
+0.8 s czasu uzbrajania bomby

Tarcza
Tarcza Szarży
Atak alternatywny: zwiększa siłę ciosu
poprzez szarżę na wrogów.

+50% odporności na obrażenia od ognia dla noszącego
+40% odporności na obrażenia od wybuchów dla noszącego

Wyrzutnia bomb samoprzylepnych
Bombowy Skoczek
Specjalna wyrzutnia bomb samoprzylepnych niezadająca obrażeń, służąca do nauki bombowych skoków.
-100% zadawanych obrażeń
Brak losowych trafień krytycznych
Wybuch nie zadaje obrażeń noszącemu
+200% zapasu amunicji do broni drugorzędnej dla noszącego
Noszący nie może podnieść walizki z tajnymi materiałami

Tarcza
Prześwietny Puklerz
Zadaje obrażenia od uderzenia szarżą na każdej odległości
+70% zadawanych obrażeń uderzeniem szarżą
+20% odporności na obrażenia od ognia dla noszącego
+15% odporności na obrażenia od wybuchów dla noszącego

Wyrzutnia bomb samoprzylepnych
Świąteczna wyrzutnia bomb samoprzylepnych

Wyrzutnia bomb samoprzylepnych
Srebrna wyrzutnia bomb samoprzylepnych Robobójcy wz. I

Wyrzutnia bomb samoprzylepnych
Złota wyrzutnia bomb samoprzylepnych Robobójcy wz. I

Wyrzutnia bomb samoprzylepnych
Zardzewiała wyrzutnia bomb samoprzylepnych Robobójcy wz. I

Wyrzutnia bomb samoprzylepnych
Zakrwawiona wyrzutnia bomb samoprzylepnych Robobójcy wz. I

Wyrzutnia bomb samoprzylepnych
Karbonadowa wyrzutnia bomb samoprzylepnych Robobójcy wz. I

Wyrzutnia bomb samoprzylepnych
Diamentowa wyrzutnia bomb samoprzylepnych Robobójcy wz. I

Wyrzutnia bomb samoprzylepnych
Srebrna wyrzutnia bomb samoprzylepnych Robobójcy wz. II

Wyrzutnia bomb samoprzylepnych
Złota wyrzutnia bomb samoprzylepnych Robobójcy wz. II
Broń do walki wręcz

Miecz
Wyszczerbiec
Ta broń ma duży zasięg w walce wręcz.
Zwiększa szybkość i zdrowie
z każdą ściętą głową.

Brak losowych trafień krytycznych
-25 maks. punktów zdrowia dla noszącego

Prowizoryczna pałka
Pałka Sokisty
+1 tempa przejęcia dla noszącego
+10% podatności na obrażenia od nabojów dla noszącego

Topór
Czerepołamacz Szkota
+20% zadawanych obrażeń
-15% prędkości ruchu dla noszącego

Patelnia
Patelnia

Granat trzonkowy
Ullapoolski Pal
Natychmiastowe usunięcie twarzy w stylu szkockim.
Trzeźwa osoba pewnie by go rzuciła...

Brak losowych trafień krytycznych

Miecz
Claidheamh Mòr
Brak losowych trafień krytycznych
0.5 sek. czasu wydłużenia szarży
-15 maks. punktów zdrowia dla noszącego

Katana
Prawie Zatoichi
Żołnierz i Demo
Katan świst, jedno cięcie
Zwycięstwo bądź śmierć

Po zabiciu: przywraca zdrowie do 100%
Broń honorowa: nie może być schowana, dopóki kogoś nie zabijesz

Miecz
Perska Perswazja
+100% tempa ładowania szarży
Zebrana amunicja staje się zdrowiem
Brak losowych trafień krytycznych

TF_Weapon_Symbol
Saxxy
Drzemie w nim starożytna moc

Znak
Obdżektor
Próbowaliśmy załatwić to pokojowo. Nie udało się.

Własne naklejki mogą zostać użyte na tym przedmiocie.

Kij golfowy
Żelazna Nessie
Brak losowych trafień krytycznych
-25 maks. punktów zdrowia dla noszącego

Butelka
Szkocki Uścisk Dłoni
Wróg będzie przekonany, że chcesz się pogodzić, aż do tego przerażającego momentu, w którym jego dłoń zostanie bardzo poważnie skaleczona! Oto sekret: to rozbita butelka!

Kostur
Kostur Wolności
Odkąd USA zostało założone ponad dziesięć tysięcy lat temu, szlachetny orzeł zawsze był symbolem wolności. Pokaż ludziom jak bardzo lubisz wolność, tłukąc ich bezlitośnie złotym orłem na kiju, zupełnie jak Kofi Annan.

TF_Weapon_Skullbat
Piekielna Pałka

Kamera
Wspomnieniotwórca
Wspomnienia uwiecznione przez ciebie jako finalistę Saxxy będą żyły wiecznie na filmie. Pozostałe wspomnienia, jak na przykład rozłupanie czaszki jakiemuś głupiemu Inżynierowi ośmiomilimetrową kamerą, będą żyły wiecznie w twoim sercu.

Pork Product
Ham Shank
This makeshift classic is a prison staple. Simply take any common, everyday prison item, like a toothbrush or ham, whittle it to a point, and use it to shiv snitches waiting in line at the commissary for a second helping of ham and toothbrushes.
Bronie do zdobycia
Broń do walki wręcz

Topór
Ścinacz Głów Bezkonnego Bezgłowego Jeźdźca
Przeklęty przez mroczne dusze podobne
do tych, które tkwią w Wyszczerbcu.

Brak losowych trafień krytycznych
-25 maks. punktów zdrowia dla noszącego


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz