A teraz przyszedł czas na jedyną w grze (i to nie oficjalnie ;P) kobietę. Którą interesuje jedynie ogień i wszystko co z nim związane. To ją podnieca i rozpala!
(Sialala co ja piszę ;_;) Ogółem jest to klasa zapisana do ataku ,ale może być i cenna w obronie. Choćby przy działkach ,które stracić wcale ciężko nie jest. Chyba najlepsza klasa do spy-checków i ogółem na początek. Nie wymaga ona wielkiego skilla ;)
No ,ale to rozpisuję się już o początkach ,a o tym może kiedyś. A teraz opis klasy ;D
Nazwa: Pyro
Ilość punktów życia:
Prędkość : 100%
Valve: To najgorsze na kogo można trafić wychodząc zza rogu. Miotacz ognia jest potężną bronią na krótkich dystansach, co czyni Pyro śmiertelnie niebezpieczną klasą w bezpośrednich starciach. Dobrym miejscem dla tej postaci jest pierwsza linia obrony, gdzie może zaskakiwać wroga wchodzącego do bazy. W ataku - nieoceniony w sianiu zamętu - cóż, ciężko pamiętać o taktyce, gdy palą Ci się gacie!
W przeciwieństwie do swojego odpowiednika w TFC, Pyro w TF2 jest śmiercionośny na krótkich dystansach. Jej "zapalniczka" może zamienić nawet Ciężkozbrojnego grubasa w mocno przypieczoną grzankę dosłownie w kilka sekund. Wystarczy mały płomyk by podpalić portki wroga, który w kilka chwil zamieni się w kupkę popiołu, jeśli szybko nie wskoczy do wody. Jej zasięg jest jednakże bardzo mały i tylko do walki w takim się nadaje. Jego zdolność zaskakiwania wroga czyni z niego postrach i najgorszy koszmar każdej innej postaci w grze. Jest odrobinę szybszy niż inne postaci (z wyjątkiem Skauta), a jej odporność jest porównywalna z tą, jaką ma Demoman. Ogień jest jego żywiołem, a woda... woda go (według mnie jej) nienawidzi!
- Dobra prędkość poruszania
- Podpalenie wroga zwykle skutkuje jego paniką i ucieczką
- Ekstremalnie niebezpieczny w korytarzach i pomieszczeniach
- Dobry zarówno w ataku, jak i obronie
- Dobry w rozpraszaniu defensywy wroga
- Strzelba pozwala mu dobić wroga, którego nie sięga już miotacz
- Pistolet sygnałowy pozwala z dużej odległości podpalić i zdezorientować Snajpera
- Przebywanie na otwartych przestrzeniach to dla Pyro śmierć
- Woda gasi ogień z miotacza Pyro
- Kiepski w walce na średnich i dalekich dystansach
- Bronie standardowe
- Broń podstawowa
Miotacz ognia
Miotacz ognia
Broń drugorzędna
Strzelba
Strzelba
Broń do walki wręcz
Topór strażacki
Topór strażacki
Bronie do zdobycia
Broń podstawowa
Miotacz ognia
Dupalacz
+150% kosztu strumienia sprężonego powietrza
Trafienia krytyczne przy ataku zza pleców
Miotacz ognia
Odtłuszczacz
-65% czasu zmiany broni
-25% zadawanych obrażeń po podpaleniu
-10% zadawanych obrażeń
Miotacz ognia
FlogistynatorRewolucyjny aparat pobudzający do działania ognistą substancję flogistonem zwaną, która występuje we wszystkich stworzeniach do zapłonu zdolnych - to jest we wszystkich bez wyjątku.
-10% zadawanych obrażeń
Obrażenia od ognia ładują "Mmmph", a użycie odnawia zdrowie i na kilka sekund zapewnia trafienia krytyczne
Bez strumienia sprężonego powietrza
Brak losowych trafień krytycznych
Miotacz ognia
Świąteczny miotacz ognia
Miotacz ognia
TęczomiotTwoich przyjaciół (wrogów) ogarnie radość (ogarną płomienie), gdy opadnie na nich migocząca tęcza (wszechogarniający płomień).
Widoczne tylko w Pyrolandzie
W ekwipunku: przenosi do Pyrolandu
Miotacz ognia
Srebrny miotacz ognia Robobójcy wz. I
Miotacz ognia
Złoty miotacz ognia Robobójcy wz. I
Miotacz ognia
Zardzewiały miotacz ognia Robobójcy wz. I
Miotacz ognia
Zakrwawiony miotacz ognia Robobójcy wz. I
Miotacz ognia
Karbonadowy miotacz ognia Robobójcy wz. I
Miotacz ognia
Diamentowy miotacz ognia Robobójcy wz. I
Miotacz ognia
Srebrny miotacz ognia Robobójcy wz. II
Miotacz ognia
Złoty miotacz ognia Robobójcy wz. II
Broń drugorzędna
Pistolet sygnałowy
Pistolet Sygnałowy
Pistolet sygnałowy
DetonatorAtak alternatywny: detonuje racę
+25% obrażeń zadawanych sobie
Strzelba
Rezerwista
-50% pojemności magazynka
Trafienia minikrytyczne w cele znajdujące się w powietrzu 3 s po dobyciu
-15% czasu zmiany broni
Zderzacz niepodzielnych cząsteczek
CzłekoroztapiaczAparat obalający powszechnie przyjęty naukowy konsensus, według którego molekuły tworzące ludzkie ciało muszą być rozparcelowane "dokładnie tak", a nie dla przykładu na powierzchni kilometra kwadratowego.
Nie wymaga amunicji
+50% prędkości pocisku
Atak alternatywny: ugasza członków drużyny w celu uzyskania trafień krytycznych
Brak losowych trafień krytycznych
Pistolet sygnałowy
Doskwierczacz
-50% zadawanych obrażeń
Flara odrzuca cel przy trafieniu i podpala wrogów w małym promieniu
Broń do walki wręcz
Topór strażacki
Poskramiacz Płomieni
Trafienia krytyczne, gdy cel płonie
-50% obrażeń, gdy cel nie płonie
Brak trafień krytycznych, gdy cel nie płonie
Młot kowalski
Burzyciel
+100% obrażeń zadawanych konstrukcjom
-25% obrażeń zadawanych graczom
Uderzenia niszczą sapery
Młot kowalski
Lewarek
+75 zdrowia przywróconego po zabiciu
+20% obrażeń otrzymywanych w walce wręcz, gdy broń dobyta
Patelnia
Patelnia
Grabie
Drapaczka
+25% zadawanych obrażeń
-75% zdrowia od leczących dla noszącego
+50% zdrowia z apteczek dla noszącego
Ognisty topór z RIFT
Naostrzony Fragment WulkanuZwiększona mobilność
ułatwia wulkanom odgrywanie roli,
jaką przewidziała dla nich Matka Natura.
Współczesna nauka nie jest w stanie wyjaśnić,
skąd właściwie bierze się ta lawa.
Przy trafieniu: cel staje w płomieniach
-20% zadawanych obrażeń
TF_Weapon_Symbol
Saxxy
Drzemie w nim starożytna moc
Skrzynka pocztowa
Pocztowy Pogromca
Trafienia krytyczne, gdy cel płonie
-50% obrażeń, gdy cel nie płonie
Brak trafień krytycznych, gdy cel nie płonie
Młot kowalski
MaulMiażdżący cios z delikatną nutką pyłu z Marsa.
+100% obrażeń zadawanych konstrukcjom
-25% obrażeń zadawanych graczom
Uderzenia niszczą sapery
Znak
Obdżektor
Próbowaliśmy załatwić to pokojowo. Nie udało się.
Własne naklejki mogą zostać użyte na tym przedmiocie.
Topór strażacki
Trzeci StopieńDobrodziejstwo dla drwali, gospodarzy i rozszczepiaczy atomów na całym świecie - to cudowne urządzenie do rozłupywania materii pali każdą rozdzielaną molekułę.
Trafia również graczy połączonych z celem promieniem Mediguna
Topór strażacki
LizasiekWypełnij (rozłup) towarzyszom brzuszki (czaszki) słodyczami (zimną stalą) dzięki temu przerośniętemu smakołykowi.
Widoczne tylko w Pyrolandzie
W ekwipunku: przenosi do Pyrolandu
Znak
Neonowy Niszczyciel
-20% obrażeń zadawanych graczom
Trafienia krytyczne, gdy cel jest mokry
Uderzenia niszczą sapery
Brak losowych trafień krytycznych
Kostur
Kostur Wolności
Odkąd USA zostało założone ponad dziesięć tysięcy lat temu, szlachetny orzeł zawsze był symbolem wolności. Pokaż ludziom jak bardzo lubisz wolność, tłukąc ich bezlitośnie złotym orłem na kiju, zupełnie jak Kofi Annan.
TF_Weapon_Skullbat
Piekielna Pałka
Kamera
Wspomnieniotwórca
Wspomnienia uwiecznione przez ciebie jako finalistę Saxxy będą żyły wiecznie na filmie. Pozostałe wspomnienia, jak na przykład rozłupanie czaszki jakiemuś głupiemu Inżynierowi ośmiomilimetrową kamerą, będą żyły wiecznie w twoim sercu.
Topór strażacki
Świąteczny Poskramiacz Płomieni
Trafienia krytyczne, gdy cel płonie
-50% obrażeń, gdy cel nie płonie
Brak trafień krytycznych, gdy cel nie płonie
Pork Product
Ham Shank
This makeshift classic is a prison staple. Simply take any common, everyday prison item, like a toothbrush or ham, whittle it to a point, and use it to shiv snitches waiting in line at the commissary for a second helping of ham and toothbrushes.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz