piątek, 5 kwietnia 2013

TF2 Klasy - Spy

A teraz czas na naprawdę hardcorową klasę. Tylko dla zawodowców. Choć... tym samym ostatnia ;(
Spy... Cóż by tu rzec elegancja - francja i właśnie z Francji on pochodzi choć niektorym jego styl nie podchodzi. Mordowanie po cichu w wielkim stylu to jego atut.

Nazwa: Spy (Szpieg) Numer klasy: 9
Ilość HP (Punktów Życia):
  • Maksymalnie: 125
  • Z nadleczeniem: 185
Prędkość: 100%


    Valve: Szpieg jest mistrzem infiltracji i eksterminacji. Jego umiejętność przebrania się za wroga lub nawet stania się całkowicie niewidzialnym na zawołanie powoduje, że w szeregach wroga pojawia się panika i paranoja. Koszmar drużyny worga - po przebraniu - nie do odróżnienia od członków jego zespołu. Jeśli brzydzisz się jawną przemocą - Szpieg jest postacią dla Ciebie.
    Szpieg jest najtrudniejsza postacią do opanowania w tej grze i nauczyć się dobrze nim grać jest dużym problemem ... no chyba, że przechodzisz wszystkie części Splitner Cell z zamkniętymi oczami i jedną ręką w kieszeni. Szpieg jako taki jest bezużyteczny w bezpośredniej walce i niewiele bardziej wytrzymały od Skauta. To rzeczy które robi poza główną areną walki są dla drużyny najwartościowsze. Zamiast zabijać każdego w zasięgu wzroku, Szpieg dokładnie wybiera sobie ofiarę siejąc panikę i paranoję w szeregach wroga. Doprowadza on do tego, że każdy podejrzewa każdego i drużyna przeciwna zaczyna strzelać sama do siebie. Szpieg to samotnik, który ryzykuje życie by zrobić wyrwę w szeregach defensywy wroga, te za to mogą zostać wykorzystane przez jego całą drużynę do osiągnięcia ostatecznego sukcesu.


    • Dobry w ofensywie
    • Dobry w usuwaniu kluczowych obrońców
    • Może szybko zniszczyć konstrukcje Inżyniera
    • Dobrze sprawdza się w przejmowaniu Punktów Kontrolnych na mapie
    • Dobry w rozpraszaniu przeciwnej drużyny podejrzeniami każdego o bycie szpiegiem
    • Może stać się niewidzialny
    • Może przebrać się za wroga
    • Może uśmiercać 1 ciosem z ukrycia
    • Słaby w obronie
    • Bezużyteczny w bezpośredniej walce
    • Słaba wytrzymałość
    • Nie może atakować będąc niewidzialnym

    • Sprytny przeciwnik utrzymujący komunikację w zespole łatwo zidentyfikuje szpiega
    • Pali, a Palenie powoduje Raka i Choroby Serca... I impotencję
    Bronie standardowe
    Broń drugorzędna

    Rewolwer
    Rewolwer
    Broń do walki wręcz

    Nóż
    Nóż
    Specjalne

    ...papierośnica?
    Zestaw przebrań

    Zegarek niewidzialności
    Zegarek niewidzialności
    Budowle

    Saper
    Saper
    Bronie do zdobycia
    Broń drugorzędna

    Rewolwer
    Ambasador
    Strzały w głowę są trafieniami krytycznymi
    -15% zadawanych obrażeń
    --20% częstotliwości ataku

    Rewolwer
    Wielkie Zabójstwo
    Łączy w sobie styl i siłę rażenia. Niegdyś dostępny wyłącznie dla Policji Ochotniczej, teraz oddany do dyspozycji innych krwiożerczych najemników.

    Rewolwer
    L'Étranger
    Przy trafieniu: +15 do zapasu energii niewidzialności
    -20% zadawanych obrażeń

    Rewolwer
    Egzekutor
    Brak losowych trafień krytycznych
    --20% częstotliwości ataku
    +20% zadawanych obrażeń podczas bycia nieprzebranym

    Rewolwer
    Grzechotnik
     
    Otrzymuje 1 strzał krytyczny po każdym zniszczeniu konstrukcji, na której znajdował się twój saper
    -15% zadawanych obrażeń
    Brak losowych trafień krytycznych

    Rewolwer
    Świąteczny Ambasador
    Strzały w głowę są trafieniami krytycznymi
    -15% zadawanych obrażeń
    --20% częstotliwości ataku
    Broń do walki wręcz

    Nóż
    Ostateczna Nagroda
    Po udanym dźgnięciu w plecy szybko przebierasz się za ofiarę (jeśli cel był człowiekiem)
    Cichy zabójca: brak dźwięku ataku przy dźgnięciach w plecy
    Uniemożliwia korzystanie z zestawu przebrań

    Kunai
    Kunai Krętacza
    Gdyś ledwie żywy
    Zabij kogoś tym nożem
    By skraść mu zdrowie

    Po dźgnięciu w plecy: absorbuje zdrowie ofiary
    -65 maks. punktów zdrowia dla noszącego

    TF_Weapon_Symbol
    Saxxy
    Drzemie w nim starożytna moc

    Nóż
    Gruba Ryba
    Po zabiciu: +30 do zapasu energii niewidzialności
    -25 maks. punktów zdrowia dla noszącego

    Nóż
    Kłujka Voodoo
    Po udanym dźgnięciu w plecy szybko przebierasz się za ofiarę (jeśli cel był człowiekiem)
    Cichy zabójca: brak dźwięku ataku przy dźgnięciach w plecy
    Uniemożliwia korzystanie z zestawu przebrań

    Nóż
    Zabójcza Elegancja
    Każdy najemnik chyli czoła przed tak zabójczo eleganckim typem. Z XV-wiecznymi ostrzami sterczącymi z mankietów.

    Nóż
    Zamrożony Agent
    Idealny prezent dla człowieka, który posiada już wszystko: sopel lodu wbity w jego plecy. Nawet bogaci ludzie nie mogą tego kupić w sklepach.
    Dźgnięcie w plecy zmienia ofiarę w bryłę lodu
    Cichy zabójca: brak dźwięku ataku przy dźgnięciach w plecy
    Roztapia się w ogniu i regeneruje po 15 s
    Przy podpaleniu posiadacza: odporność na ogień przez 2 s

    Nóż
    Świąteczny nóż

    Nóż
    Czarna Róża
    Niektórym kwiatom nie powinno się pozwalać mówić.

    Nóż
    Srebrny nóż Robobójcy wz. I

    Nóż
    Złoty nóż Robobójcy wz. I

    Nóż
    Zardzewiały nóż Robobójcy wz. I

    Nóż
    Zakrwawiony nóż Robobójcy wz. I

    Nóż
    Karbonadowy nóż Robobójcy wz. I

    Nóż
    Diamentowy nóż Robobójcy wz. I

    Nóż
    Srebrny nóż Robobójcy wz. II

    Nóż
    Złoty nóż Robobójcy wz. II
    Specjalne

    Zegarek niewidzialności
    Dzwon Zmarłego
    Typ niewidzialności: pozorowana śmierć
    +60% zużycia energii niewidzialności
    +80% regeneracji energii niewidzialności

    Zegarek niewidzialności
    Peleryna Nożownika
    Typ niewidzialności: wrażliwa na ruch
    +100% regeneracji energii niewidzialności

    Zegarek niewidzialności
    Czasomierz Entuzjasty

    Zegarek niewidzialności
    Kwäkenbach
    Arcydzieło niemieckiej myśli technicznej - ten Kwäkenbach to klasyczny i elegancki, utrzymany w odcieniach Australium i tungstenu zegarek szpiegowski stworzony dla europejskiego zabójcy, który lubi przypomnieć sobie o swoim bogactwie za każdym razem, gdy staje się niewidzialny.
    Budowle

    Saper
    Magnetofon Urzędasa
    Odwraca proces budowy wrogiej konstrukcji
    -100% obrażeń zadawanych przez sapera

    Saper
    Ap-Sap
    Mann Co. got a great deal from a nice lady in an abandoned science facility on a warehouse full of slightly used, possibly mildly defective sappers. Unlike our other sappers, the Ap-Sap is sentient, and will provide hours of lively, one-sided conversation while you're trying to work. 
    Attrib_Sapper_Voice_Pak
    Attrib_Sapper_Voice_Pak_Idle_Wait

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz