No i siemka po raz kolejny. Teraz czas na nas ,a może sprecyzuje ,że chodzi o kolejną klasę. Mianowicie o soldiera. Tego żołnierza co to krowy wyżyna.
Dobra chuj nie wiem co piszę xd Za klasą tą specjalnie nie przepadam może to ze względu na prędkość? Możliwe w każdym razie stosunek wytrzymałości jest proporcjonalny do tego wolnego biegania. Lubicie grać tą klasą? W każdym razie prędkość rakiet mnie nie zadowala więc raczej unikam soldierów do gry ,a jeśli już to tylko z Celnym Strzałem ,gdyż ma umiarkowanie szybkie pociski.
Nazwa: Soldier (Żołnierz)
Ilość punktów życia:
Prędkość: 80%
Valve: Trzon każdego natarcia, Żołnierz uzbrojony w potężną Wyrzutnię Rakiet. Szybszy ale też mniej odporny od Grubego, Żołnierz jest tak uniwersalny jak Adidasy - i do kościoła i na rozróbę. Od niszczenia Działek Strażniczych Inżyniera, aż po Rakietowe Skoki wysoko w powietrze, Żołnierz jest przydatny w każdej sytuacji. Jeśli wychowałeś się na Quake'u i Unreal'u a porządna broń i walki 1 na 1 są tym czego szukasz - nie szukaj więcej - Żołnierz to Ty.
Żołnierz jest dobry w każdej dziedzinie, przez to jednak w żadnej nie jest najlepszy. Doskonale radzi sobie z każdą inną postacią w grze, jednak nie posiada wyjątkowych umiejętności dzięki których mógłby stać się mistrzem. Nadaje się do obrony kluczowych miejsc na mapie, jednak nie radzi sobie z tym aż tak dobrze jak Heavy czy Demoman. Może walczyć z wrogiem na odległość ale nigdy nie będzie w tym lepszy od Snajpera. Może wykradać dokumenty i przejmować Punkty Kontrolne ale nie tak dobrze jak Skaut. Jest najlepszą postacią dla nowych graczy, jednak gracz doświadczony potrafi zrobić doskonały użytek z jego Wyrzutni Rakiet i posyłać wrogów w wieczną otchłań.
- Dobry stosunek wytrzymałości do prędkości
- Dobry zarówno na obronie jak i w ataku
- Dobry przeciwko każdej innej postaci w grze
- Dobry w walce na każdym dystansie
- Dobrze radzi sobie i w pomieszczeniach i na otwartej przestrzeni
- Potrafi użyć rakietowego skoku do przeskoczenia dużych odległości
- Dobry do niszczenia konstrukcji Inżyniera
- Nie jest lepszy w specjalnościach od żadnej innej postaci
- Może zadać sobie obrażenia poprzez rakietowy skok i przez to dać się zabić
- Pole rażenia wybuchu rakiety jest małe i słabe w porównaniu do bezpośredniego trafienia we wroga
- Jest bezbronny podczas ładowania wyrzutni rakiet
- Skaut z łatwością może ominąć jego rakiety i zadać mu wiele obrażeń podczas ładowania wyrzutni rakiet
Bronie standardowe
Broń podstawowa
Wyrzutnia rakiet
Wyrzutnia rakiet
Broń drugorzędna
Strzelba
Strzelba
Broń do walki wręcz
Saperka
Saperka
Bronie do zdobycia
Broń podstawowa
Wyrzutnia rakiet
Celny Strzał
-70% pola rażenia
+80% prędkości pocisku
+25% zadawanych obrażeń
Trafienia minikrytyczne w cele wyrzucone w powietrze przez eksplozje
Wyrzutnia rakiet
Czarna Skrzynka
Przy trafieniu: +15 zdrowia
-25% pojemności magazynka
Wyrzutnia rakiet
Rakietowy Skoczek
Specjalna wyrzutnia rakiet niezadająca obrażeń, służąca do nauki rakietowych skoków.
-100% zadawanych obrażeń
Brak losowych trafień krytycznych
Wybuch nie zadaje obrażeń noszącemu
+200% zapasu amunicji do broni głównej dla noszącego
Noszący nie może podnieść walizki z tajnymi materiałami
Wyrzutnia rakiet
Wyrzutnia Wolności
+40% prędkości pocisku
-25% pojemności magazynka
Emiter fal skupionych
Wyżymaczka Krów 5000
Brak losowych trafień krytycznych
Nie wymaga amunicji
Atak alternatywny: zadaje obrażenia minikrytyczne graczom i dezaktywuje konstrukcje na 4 s
-80% obrażeń zadawanych konstrukcjom
-10% zadawanych obrażeń
Nie może uzyskać krytycznych obrażeń
+5% czasu przeładowania
Wyrzutnia rakiet
Pierwowzór
Wyrzutnia rakiet
Świąteczna wyrzutnia rakiet
Wyrzutnia rakiet
Bazooka Biedaka
Przytrzymaj przycisk strzału, aby załadować do trzech rakiet naraz Puść przycisk, aby je wystrzelić
Przeładowanie komory doprowadzi do eksplozji
+3 stopnie losowego odchylenia pocisku
Nie można zbierać amunicji z zasobników
Wyrzutnia rakiet
Srebrna wyrzutnia rakiet Robobójcy wz. I
Wyrzutnia rakiet
Złota wyrzutnia rakiet Robobójcy wz. I
Wyrzutnia rakiet
Zardzewiała wyrzutnia rakiet Robobójcy wz. I
Wyrzutnia rakiet
Zakrwawiona wyrzutnia rakiet Robobójcy wz. I
Wyrzutnia rakiet
Karbonadowa wyrzutnia rakiet Robobójcy wz. I
Wyrzutnia rakiet
Diamentowa wyrzutnia rakiet Robobójcy wz. I
Wyrzutnia rakiet
Srebrna wyrzutnia rakiet Robobójcy wz. II
Wyrzutnia rakiet
Złota wyrzutnia rakiet Robobójcy wz. II
Broń drugorzędna
Sztandar bitewny
Sztandar Chwały
Generuje ofensywną aurę, która sprawia,
iż pobliscy członkowie drużyny
zadają minikrytyczne trafienia.
Buty
Kanonierki
-60% obrażeń od wybuchu podczas rakietowych skoków
Sztandar bitewny
Wsparcie Batalionu
Generuje defensywną aurę, która chroni
pobliskich członków drużyny przed krytycznymi
trafieniami i blokuje 35% zadanych obrażeń.
Furia rośnie w miarę otrzymywania obrażeń.
Sashimono
Sashimono Straceńca
Nieco obrażeń
Przez druhów zadanych, wnet
Zdrowiem się stanie.
Strzelba
Rezerwista
-50% pojemności magazynka
Trafienia minikrytyczne w cele znajdujące się w powietrzu 3 s po dobyciu
-15% czasu zmiany broni
Zderzacz niepodzielnych cząsteczek
Prawy Bizon
Nie wymaga amunicji
Pociski penetrują wrogich graczy
-80% obrażeń zadawanych konstrukcjom
Pociski nie mogą zostać odbite
Buty
Miażdżyciele
-75% redukcji siły odpychania od obrażeń
Zadaje potrójne obrażenia od upadku graczowi, na którego spadniesz
Sztandar bitewny
Świąteczny Sztandar Chwały
Generuje ofensywną aurę, która sprawia,
iż pobliscy członkowie drużyny
zadają minikrytyczne trafienia.
Broń do walki wręcz
Kilof
Wyrównywacz
Zadawane obrażenia rosną w miarę odnoszenia ran
Dobycie blokuje leczenie
Prowizoryczna pałka
Pałka Sokisty
+1 tempa przejęcia dla noszącego
+10% podatności na obrażenia od nabojów dla noszącego
Patelnia
Patelnia
Katana
Prawie Zatoichi
Żołnierz i Demo
Katan świst, jedno cięcie
Zwycięstwo bądź śmierć
Po zabiciu: przywraca zdrowie do 100%
Broń honorowa: nie może być schowana, dopóki kogoś nie zabijesz
Saperka
Ogrodnik z Arnhem
Trafienia krytyczne podczas rakietowych skoków
Brak losowych trafień krytycznych
TF Weapon Symbol
Saxxy
Drzemie w nim starożytna moc
Szpicruta
Postępowanie Dyscyplinarne
-25% zadawanych obrażeń
Przy trafieniu w towarzysza: zwiększa prędkość obu graczy na kilka sekund
Znak
Obdżektor
Próbowaliśmy załatwić to pokojowo. Nie udało się.
Własne naklejki mogą zostać użyte na tym przedmiocie.
Kilof
Plan Ucieczki
Szybkość ruchu zwiększa się wraz ze wzrostem obrażeń
Dobycie blokuje leczenie
Kostur
Kostur Wolności
Odkąd USA zostało założone ponad dziesięć tysięcy lat temu, szlachetny orzeł zawsze był symbolem wolności. Pokaż ludziom jak bardzo lubisz wolność, tłukąc ich bezlitośnie złotym orłem na kiju, zupełnie jak Kofi Annan.
TF Weapon Skullbat
Piekielna Pałka
Kamera
Wspomnieniotwórca
Wspomnienia uwiecznione przez ciebie jako finalistę Saxxy będą żyły wiecznie na filmie. Pozostałe wspomnienia, jak na przykład rozłupanie czaszki jakiemuś głupiemu Inżynierowi ośmiomilimetrową kamerą, będą żyły wiecznie w twoim sercu.
Pork Product
Ham Shank
This makeshift classic is a prison staple. Simply take any common, everyday prison item, like a toothbrush or ham, whittle it to a point, and use it to shiv snitches waiting in line at the commissary for a second helping of ham and toothbrushes.
-
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz