piątek, 5 kwietnia 2013

TF2 Klasy - Soldier

No i siemka po raz kolejny. Teraz czas na nas ,a może sprecyzuje ,że chodzi o kolejną klasę. Mianowicie o soldiera. Tego żołnierza co to krowy wyżyna. Dobra chuj nie wiem co piszę xd Za klasą tą specjalnie nie przepadam może to ze względu na prędkość? Możliwe w każdym razie stosunek wytrzymałości jest proporcjonalny do tego wolnego biegania. Lubicie grać tą klasą? W każdym razie prędkość rakiet mnie nie zadowala więc raczej unikam soldierów do gry ,a jeśli już to tylko z Celnym Strzałem ,gdyż ma umiarkowanie szybkie pociski.


Nazwa: Soldier (Żołnierz)
Ilość punktów życia:
  • Maksymalnie: 200
  • Z nadleczeniem: 300
Prędkość: 80%
    Valve: Trzon każdego natarcia, Żołnierz uzbrojony w potężną Wyrzutnię Rakiet. Szybszy ale też mniej odporny od Grubego, Żołnierz jest tak uniwersalny jak Adidasy - i do kościoła i na rozróbę. Od niszczenia Działek Strażniczych Inżyniera, aż po Rakietowe Skoki wysoko w powietrze, Żołnierz jest przydatny w każdej sytuacji. Jeśli wychowałeś się na Quake'u i Unreal'u a porządna broń i walki 1 na 1 są tym czego szukasz - nie szukaj więcej - Żołnierz to Ty.
    Żołnierz jest dobry w każdej dziedzinie, przez to jednak w żadnej nie jest najlepszy. Doskonale radzi sobie z każdą inną postacią w grze, jednak nie posiada wyjątkowych umiejętności dzięki których mógłby stać się mistrzem. Nadaje się do obrony kluczowych miejsc na mapie, jednak nie radzi sobie z tym aż tak dobrze jak Heavy czy Demoman. Może walczyć z wrogiem na odległość ale nigdy nie będzie w tym lepszy od Snajpera. Może wykradać dokumenty i przejmować Punkty Kontrolne ale nie tak dobrze jak Skaut. Jest najlepszą postacią dla nowych graczy, jednak gracz doświadczony potrafi zrobić doskonały użytek z jego Wyrzutni Rakiet i posyłać wrogów w wieczną otchłań.


    • Dobry stosunek wytrzymałości do prędkości
    • Dobry zarówno na obronie jak i w ataku
    • Dobry przeciwko każdej innej postaci w grze
    • Dobry w walce na każdym dystansie
    • Dobrze radzi sobie i w pomieszczeniach i na otwartej przestrzeni
    • Potrafi użyć rakietowego skoku do przeskoczenia dużych odległości
    • Dobry do niszczenia konstrukcji Inżyniera




    • Nie jest lepszy w specjalnościach od żadnej innej postaci
    • Może zadać sobie obrażenia poprzez rakietowy skok i przez to dać się zabić
    • Pole rażenia wybuchu rakiety jest małe i słabe w porównaniu do bezpośredniego trafienia we wroga
    • Jest bezbronny podczas ładowania wyrzutni rakiet
    • Skaut z łatwością może ominąć jego rakiety i zadać mu wiele obrażeń podczas ładowania wyrzutni rakiet
    Bronie standardowe
    Broń podstawowa

    Wyrzutnia rakiet
    Wyrzutnia rakiet
    Broń drugorzędna

    Strzelba
    Strzelba
    Broń do walki wręcz

    Saperka
    Saperka
    Bronie do zdobycia
    Broń podstawowa

    Wyrzutnia rakiet
    Celny Strzał
    -70% pola rażenia
    +80% prędkości pocisku
    +25% zadawanych obrażeń
    Trafienia minikrytyczne w cele wyrzucone w powietrze przez eksplozje

    Wyrzutnia rakiet
    Czarna Skrzynka
    Przy trafieniu: +15 zdrowia
    -25% pojemności magazynka

    Wyrzutnia rakiet
    Rakietowy Skoczek
    Specjalna wyrzutnia rakiet niezadająca obrażeń, służąca do nauki rakietowych skoków.
    -100% zadawanych obrażeń
    Brak losowych trafień krytycznych
    Wybuch nie zadaje obrażeń noszącemu
    +200% zapasu amunicji do broni głównej dla noszącego
    Noszący nie może podnieść walizki z tajnymi materiałami

    Wyrzutnia rakiet
    Wyrzutnia Wolności
    +40% prędkości pocisku
    -25% pojemności magazynka

    Emiter fal skupionych
    Wyżymaczka Krów 5000
    Brak losowych trafień krytycznych
    Nie wymaga amunicji
    Atak alternatywny: zadaje obrażenia minikrytyczne graczom i dezaktywuje konstrukcje na 4 s
    -80% obrażeń zadawanych konstrukcjom
    -10% zadawanych obrażeń
    Nie może uzyskać krytycznych obrażeń
    +5% czasu przeładowania

    Wyrzutnia rakiet
    Pierwowzór

    Wyrzutnia rakiet
    Świąteczna wyrzutnia rakiet

    Wyrzutnia rakiet
    Bazooka Biedaka

    Przytrzymaj przycisk strzału, aby załadować do trzech rakiet naraz Puść przycisk, aby je wystrzelić
    Przeładowanie komory doprowadzi do eksplozji
    +3 stopnie losowego odchylenia pocisku
    Nie można zbierać amunicji z zasobników

    Wyrzutnia rakiet
    Srebrna wyrzutnia rakiet Robobójcy wz. I

    Wyrzutnia rakiet
    Złota wyrzutnia rakiet Robobójcy wz. I

    Wyrzutnia rakiet
    Zardzewiała wyrzutnia rakiet Robobójcy wz. I

    Wyrzutnia rakiet
    Zakrwawiona wyrzutnia rakiet Robobójcy wz. I

    Wyrzutnia rakiet
    Karbonadowa wyrzutnia rakiet Robobójcy wz. I

    Wyrzutnia rakiet
    Diamentowa wyrzutnia rakiet Robobójcy wz. I

    Wyrzutnia rakiet
    Srebrna wyrzutnia rakiet Robobójcy wz. II

    Wyrzutnia rakiet
    Złota wyrzutnia rakiet Robobójcy wz. II
    Broń drugorzędna

    Sztandar bitewny
    Sztandar Chwały
    Generuje ofensywną aurę, która sprawia,
    iż pobliscy członkowie drużyny
    zadają minikrytyczne trafienia.

    Buty
    Kanonierki
    -60% obrażeń od wybuchu podczas rakietowych skoków

    Sztandar bitewny
    Wsparcie Batalionu
    Generuje defensywną aurę, która chroni
    pobliskich członków drużyny przed krytycznymi
    trafieniami i blokuje 35% zadanych obrażeń.
    Furia rośnie w miarę otrzymywania obrażeń.

    Sashimono
    Sashimono Straceńca
    Nieco obrażeń
    Przez druhów zadanych, wnet
    Zdrowiem się stanie.

    Strzelba
    Rezerwista
    -50% pojemności magazynka
    Trafienia minikrytyczne w cele znajdujące się w powietrzu 3 s po dobyciu
    -15% czasu zmiany broni

    Zderzacz niepodzielnych cząsteczek
    Prawy Bizon
    Nie wymaga amunicji
    Pociski penetrują wrogich graczy
    -80% obrażeń zadawanych konstrukcjom
    Pociski nie mogą zostać odbite

    Buty
    Miażdżyciele
    -75% redukcji siły odpychania od obrażeń
    Zadaje potrójne obrażenia od upadku graczowi, na którego spadniesz

    Sztandar bitewny
    Świąteczny Sztandar Chwały
    Generuje ofensywną aurę, która sprawia,
    iż pobliscy członkowie drużyny
    zadają minikrytyczne trafienia.
    Broń do walki wręcz

    Kilof
    Wyrównywacz
    Zadawane obrażenia rosną w miarę odnoszenia ran
    Dobycie blokuje leczenie

    Prowizoryczna pałka
    Pałka Sokisty
    +1 tempa przejęcia dla noszącego
    +10% podatności na obrażenia od nabojów dla noszącego

    Patelnia
    Patelnia

    Katana
    Prawie Zatoichi
    Żołnierz i Demo
    Katan świst, jedno cięcie
    Zwycięstwo bądź śmierć

    Po zabiciu: przywraca zdrowie do 100%
    Broń honorowa: nie może być schowana, dopóki kogoś nie zabijesz

    Saperka
    Ogrodnik z Arnhem
    Trafienia krytyczne podczas rakietowych skoków
    Brak losowych trafień krytycznych

    TF Weapon Symbol
    Saxxy
    Drzemie w nim starożytna moc

    Szpicruta
    Postępowanie Dyscyplinarne
    -25% zadawanych obrażeń
    Przy trafieniu w towarzysza: zwiększa prędkość obu graczy na kilka sekund

    Znak
    Obdżektor
    Próbowaliśmy załatwić to pokojowo. Nie udało się.

    Własne naklejki mogą zostać użyte na tym przedmiocie.

    Kilof
    Plan Ucieczki
    Szybkość ruchu zwiększa się wraz ze wzrostem obrażeń
    Dobycie blokuje leczenie

    Kostur
    Kostur Wolności
    Odkąd USA zostało założone ponad dziesięć tysięcy lat temu, szlachetny orzeł zawsze był symbolem wolności. Pokaż ludziom jak bardzo lubisz wolność, tłukąc ich bezlitośnie złotym orłem na kiju, zupełnie jak Kofi Annan.

    TF Weapon Skullbat
    Piekielna Pałka

    Kamera
    Wspomnieniotwórca
    Wspomnienia uwiecznione przez ciebie jako finalistę Saxxy będą żyły wiecznie na filmie. Pozostałe wspomnienia, jak na przykład rozłupanie czaszki jakiemuś głupiemu Inżynierowi ośmiomilimetrową kamerą, będą żyły wiecznie w twoim sercu.

    Pork Product
    Ham Shank
    This makeshift classic is a prison staple. Simply take any common, everyday prison item, like a toothbrush or ham, whittle it to a point, and use it to shiv snitches waiting in line at the commissary for a second helping of ham and toothbrushes.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz