A teraz czas na niedocenianego przez wielu Inżyniera. Jak dla mnie jedna z lepszych klas oczywiście na obronę choć i na ataku często się przydaję, Nie będę się już tu za dużo rozpisywać. Po prostu przejdźmy do opisu ;)
Nazwa: Engineer (mgr. Inżynier) Numer klasy: 6
Ilość HP (Punktów Życia):
Prędkość: 100%
Valve: Kość ogonowa defensywy każdego zespołu, za nim jest już tylko ... no wiadomo co jest. Inżynier potrafi budować Działka Strażnicze, Podajniki na amunicję i apteczki oraz osobisty Teleporter. Umiejętność dobrego rozlokowania tych konstrukcji jest kluczowe w jego pracy. Jeśli lepiej planujesz i kombinujesz niż walczysz, jesteś urodzonym Inżynierem...
Podobnie jak Medyk i Szpieg, to co Inżynier robi poza główną areną wydarzeń czyni go wartościowym członkiem zespołu w drodze po zwycięstwo. Uzbrojenie ma również podobne do Skauta - Shotgun i pistolet. Najlepiej sprawdza się w zadaniach defensywnych ale umiejętne umieszczenie jego konstrukcji może bardzo wydatnie wesprzeć ofensywę. Inżynier używa Metalu jako waluty która wyznacza koszt budowy Działek, Podajników i Teleporterów. Każdy fan gier RTS zakocha się w Inżynierze.
-
- Dobry we wspieraniu ataków.
- Dobry w walce na krótkich dystansach.
- Dobry w walce we wnętrzach.
- Może budować Działka, Podajniki i Teleportery.
- Inżynierowie mogą pomagać sobie na wzajem przy budowie.
- Kiepski w walce na większe odległości.
- Otwarte przestrzenie nie są stworzone dla niego.
- Kiedy jest zajęty przy budowie jest bezbronny.
- Szpieg może łatwo zniszczyć jego urządzenia.
Bronie standardowe
Broń podstawowa
Strzelba
Strzelba
Broń drugorzędna
Pistolet
Pistolet
Broń do walki wręcz
Klucz
Klucz
Specjalne
PDA
PDA budowy
PDA
PDA destrukcji
Budowle
PDA
PDA
Bronie do zdobyciaBroń podstawowa
Strzelba
Samosąd
Po utracie działka otrzymasz krytyczne strzały odwetu za każdego zabitego przez nie przeciwnika
Brak losowych trafień krytycznych
-50% pojemności magazynka
Strzelba
Likwidator
Po strzale: -30 amunicji
Używa metalu jako amunicji
Nie wymaga przeładowywania
Przy trafieniu: zadane obrażenia zwracane są jako amunicja
Zderzacz niepodzielnych cząsteczek
Pomson 6000Innowacyjny poręczny aparat napromieniowujący zdolny emitować częste impulsy o wysokiej amplitudzie w ilości wystarczającej, aby spopielić, okaleczyć, tudzież na inny sposób unieszkodliwić Irlandczyka.
Nie wymaga amunicji
Pociski nie mogą zostać odbite
Przy trafieniu: ofiara traci 10% ładunku ÜberCharge
Przy trafieniu: ofiara traci 20% energii niewidzialności
Strzelba
Ryzykowny Ratunek
Atak alternatywny: używa metalu, aby podnosić konstrukcje z odległości
Strzały mogą naprawiać przyjazne konstrukcje
Samonaznaczenie się na śmierć po podniesieniu konstrukcji
-50% zapasu amunicji do broni głównej dla noszącego
-34% pojemności magazynka
Strzelba
Świąteczny Samosąd
Po utracie działka otrzymasz krytyczne strzały odwetu za każdego zabitego przez nie przeciwnika
Brak losowych trafień krytycznych
-50% pojemności magazynka
Broń drugorzędna
Wskaźnik laserowy
Poskramiacz
Pozwala przejąć kontrolę nad swoim działkiem strażniczym
Pistolet
Lugerczak
Szczytowe osiągnięcie w dziedzinie
broni na wpół ukrytej. Nie pytaj
czy go potrzebujesz, zapytaj
raczej, gdzie będziesz go trzymać.
Robotyczne ramię
Krótkie Spięcie
Po strzale: -35 amunicji
Strzał wytwarza pole elektryczne, które niszczy pociski i zadaje niewielkie obrażenia graczom
Używa metalu jako amunicji
Nie wymaga przeładowywania
Brak losowych trafień krytycznych
Broń do walki wręcz
Robotyczne ramię
Jednoręki Bandyta
Zamienia działko na szybko budujące się mini-działko
+25 maks. punktów zdrowia dla noszącego
Brak losowych trafień krytycznych
Klucz
Południowa Gościnność
Brak losowych trafień krytycznych
Przy trafieniu: krwawienie przez 5 sekund
+20% podatności na obrażenia od ognia dla noszącego
Klucz
Złoty Klucz
Drzemie w nim starożytna moc
Klucz
Kieł
+30% szybkości budowy
-25% zadawanych obrażeń
TF_Weapon_Symbol
Saxxy
Drzemie w nim starożytna moc
Klucz
Efekt EurekiNarzędzie służące do eliminacji zmęczenia towarzyszącego energicznemu umieszczaniu śrub, nakrętek, rur i tym podobnych w należnych im miejscach poprzez wykorzystanie wyładowań elektrycznych będących efektem burz. Może pełnić rolę pałki.
Atak alternatywny: teleport do punktu odrodzenia
Nie można przenosić konstrukcji
Klucz
Świąteczny klucz
Klucz
Srebrny klucz Robobójcy wz. I
Klucz
Złoty klucz Robobójcy wz. I
Klucz
Zardzewiały klucz Robobójcy wz. I
Klucz
Zakrwawiony klucz Robobójcy wz. I
Klucz
Karbonadowy klucz Robobójcy wz. I
Klucz
Diamentowy klucz Robobójcy wz. I
Klucz
Srebrny klucz Robobójcy wz. II
Klucz
Złoty klucz Robobójcy wz. II
Konstrukcje::
- Działko Strażnicze - poziom 1:
- Działko Strażnicze - poziom 2:
- Działko Strażnicze - poziom 3:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz