piątek, 5 kwietnia 2013

TF2 Klasy - Engineer

A teraz czas na niedocenianego przez wielu Inżyniera. Jak dla mnie jedna z lepszych klas oczywiście na obronę choć i na ataku często się przydaję, Nie będę się już tu za dużo rozpisywać. Po prostu przejdźmy do opisu ;)


Nazwa: Engineer (mgr. Inżynier) Numer klasy: 6
Ilość HP (Punktów Życia):
  • Maksymalnie: 125
  • ÜberCharge: 175
Prędkość: 100%
    Valve: Kość ogonowa defensywy każdego zespołu, za nim jest już tylko ... no wiadomo co jest. Inżynier potrafi budować Działka Strażnicze, Podajniki na amunicję i apteczki oraz osobisty Teleporter. Umiejętność dobrego rozlokowania tych konstrukcji jest kluczowe w jego pracy. Jeśli lepiej planujesz i kombinujesz niż walczysz, jesteś urodzonym Inżynierem...
    Podobnie jak Medyk i Szpieg, to co Inżynier robi poza główną areną wydarzeń czyni go wartościowym członkiem zespołu w drodze po zwycięstwo. Uzbrojenie ma również podobne do Skauta - Shotgun i pistolet. Najlepiej sprawdza się w zadaniach defensywnych ale umiejętne umieszczenie jego konstrukcji może bardzo wydatnie wesprzeć ofensywę. Inżynier używa Metalu jako waluty która wyznacza koszt budowy Działek, Podajników i Teleporterów. Każdy fan gier RTS zakocha się w Inżynierze.


    • Niesamowity w obronie.
    • Dobry we wspieraniu ataków.
    • Dobry w walce na krótkich dystansach.
    • Dobry w walce we wnętrzach.
    • Może budować Działka, Podajniki i Teleportery.
    • Inżynierowie mogą pomagać sobie na wzajem przy budowie.
    • Kiepski w walce na większe odległości.
    • Otwarte przestrzenie nie są stworzone dla niego.
    • Kiedy jest zajęty przy budowie jest bezbronny.
    • Szpieg może łatwo zniszczyć jego urządzenia.
    Bronie standardowe
    Broń podstawowa

    Strzelba
    Strzelba
    Broń drugorzędna

    Pistolet
    Pistolet
    Broń do walki wręcz

    Klucz
    Klucz
    Specjalne

    PDA
    PDA budowy

    PDA
    PDA destrukcji
    Budowle

    PDA
    PDA
    Bronie do zdobycia
    Broń podstawowa

    Strzelba
    Samosąd
    Po utracie działka otrzymasz krytyczne strzały odwetu za każdego zabitego przez nie przeciwnika
    Brak losowych trafień krytycznych
    -50% pojemności magazynka

    Strzelba
    Likwidator
     
    Po strzale: -30 amunicji
    Używa metalu jako amunicji
    Nie wymaga przeładowywania
    Przy trafieniu: zadane obrażenia zwracane są jako amunicja

    Zderzacz niepodzielnych cząsteczek
    Pomson 6000
    Innowacyjny poręczny aparat napromieniowujący zdolny emitować częste impulsy o wysokiej amplitudzie w ilości wystarczającej, aby spopielić, okaleczyć, tudzież na inny sposób unieszkodliwić Irlandczyka.
    Nie wymaga amunicji
    Pociski nie mogą zostać odbite
    Przy trafieniu: ofiara traci 10% ładunku ÜberCharge
    Przy trafieniu: ofiara traci 20% energii niewidzialności

    Strzelba
    Ryzykowny Ratunek
    Atak alternatywny: używa metalu, aby podnosić konstrukcje z odległości
    Strzały mogą naprawiać przyjazne konstrukcje
    Samonaznaczenie się na śmierć po podniesieniu konstrukcji
    -50% zapasu amunicji do broni głównej dla noszącego
    -34% pojemności magazynka

    Strzelba
    Świąteczny Samosąd
    Po utracie działka otrzymasz krytyczne strzały odwetu za każdego zabitego przez nie przeciwnika
    Brak losowych trafień krytycznych
    -50% pojemności magazynka
    Broń drugorzędna

    Wskaźnik laserowy
    Poskramiacz
    Pozwala przejąć kontrolę nad swoim działkiem strażniczym

    Pistolet
    Lugerczak
    Szczytowe osiągnięcie w dziedzinie
    broni na wpół ukrytej. Nie pytaj
    czy go potrzebujesz, zapytaj
    raczej, gdzie będziesz go trzymać.

    Robotyczne ramię
    Krótkie Spięcie
     
    Po strzale: -35 amunicji
    Strzał wytwarza pole elektryczne, które niszczy pociski i zadaje niewielkie obrażenia graczom
    Używa metalu jako amunicji
    Nie wymaga przeładowywania
    Brak losowych trafień krytycznych
    Broń do walki wręcz

    Robotyczne ramię
    Jednoręki Bandyta
    Zamienia działko na szybko budujące się mini-działko
    +25 maks. punktów zdrowia dla noszącego
    Brak losowych trafień krytycznych

    Klucz
    Południowa Gościnność
    Brak losowych trafień krytycznych
    Przy trafieniu: krwawienie przez 5 sekund
    +20% podatności na obrażenia od ognia dla noszącego

    Klucz
    Złoty Klucz
    Drzemie w nim starożytna moc

    Klucz
    Kieł
    +30% szybkości budowy
    -25% zadawanych obrażeń

    TF_Weapon_Symbol
    Saxxy
    Drzemie w nim starożytna moc

    Klucz
    Efekt Eureki
    Narzędzie służące do eliminacji zmęczenia towarzyszącego energicznemu umieszczaniu śrub, nakrętek, rur i tym podobnych w należnych im miejscach poprzez wykorzystanie wyładowań elektrycznych będących efektem burz. Może pełnić rolę pałki.
    Atak alternatywny: teleport do punktu odrodzenia
    Nie można przenosić konstrukcji

    Klucz
    Świąteczny klucz

    Klucz
    Srebrny klucz Robobójcy wz. I

    Klucz
    Złoty klucz Robobójcy wz. I

    Klucz
    Zardzewiały klucz Robobójcy wz. I

    Klucz
    Zakrwawiony klucz Robobójcy wz. I

    Klucz
    Karbonadowy klucz Robobójcy wz. I

    Klucz
    Diamentowy klucz Robobójcy wz. I

    Klucz
    Srebrny klucz Robobójcy wz. II

    Klucz
    Złoty klucz Robobójcy wz. II


       Konstrukcje:
    • Działko Strażnicze - poziom 1:






    • Działko Strażnicze - poziom 2:






    • Działko Strażnicze - poziom 3:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz