czwartek, 4 kwietnia 2013

O czym to będzie i skąd ja się urwałam?

O czym to będzie?

Ogólnie... O wszystkim  ,ale chce ,aby główną tematyka był Team Fortress 2.

Kim ja jestem?

Pewnie jak większość z was jestem graczem w TF2. Gram od około roku lecz z przerwami. Godzin mam przegranych około 270. Mam zamiar tu publikować wszystko co z ta gra związane w moich słowach. Nie wiem cóż tu mogę jeszcze dopisać. Hmm może coś o sobie także: Jestem Wiktoria w internetach znana raczej jako SnajperkaPL prowadzę kanał na YouHejcie i będę pisać dość młodzieżowym językiem. Lubię gry komputerowe ,muzykę ,rysunek i sport. O blogu myślałam dłuższy czas wreszcie się do tego przekonałam. Mam nadzieję ,że dobrze mnie przyjmiecie. Co do nazwy blogu albo raczej jego adresu to jestem dumna ,że udało mi się coś takie wymyślić i nie było zajęte. - TeamF2PL. Prawda ,że brzmi słodko? <3


Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz